Reklaam algab alati inimesest, mitte ideest.
Vaatame, kes on sinu sihtgrupp – millist elu ta elab, mida ta sööb, mis teda naerma ajab ja mis paneb ta peatuma.
Sest kui me teda tunneme, siis teame ka, mille kaudu teda puudutada.
Alles siis sünnib mõte.
Mõte, mis kõnetab, mitte ei karju.
Mis jääb meelde, mitte ei libise mööda.
Koos paneme paika tunde ja suuna – mida, kellele ja miks räägime.
Seejärel loome: filmime, pildistame, monteerime.
Vaatame, kes on sinu sihtgrupp – millist elu ta elab, mida ta sööb, mis teda naerma ajab ja mis paneb ta peatuma.
Sest kui me teda tunneme, siis teame ka, mille kaudu teda puudutada.
Alles siis sünnib mõte.
Mõte, mis kõnetab, mitte ei karju.
Mis jääb meelde, mitte ei libise mööda.
Koos paneme paika tunde ja suuna – mida, kellele ja miks räägime.
Seejärel loome: filmime, pildistame, monteerime.